78 kişiye mezar olan Grand Kartal Otel’in eski çalışanından itiraf gibi açıklama: ‘Yangın merdivenlerini kullansalardı ölüme giderlerdi…’

Grand Kartal Otel Yangını İle İlgili Şok Edici Açıklamalar!

Kartalkaya’da 78 kişinin yaşamını yitirdiği ve 51 kişinin yaralandığı Grand Kartal Otel’de çalışmalar devam ederken, yangınla ilgili araştırmalar sürüyor.

Otelde 10 yıl çalışan Düzceli Erkut Malaycı, otelle ilgili çarpıcı detayları açıklayarak dikkat çekti.

Yangın Merdivenlerinde Personel Lojmanları Bulunuyordu

Otel çalışanlarının yangın merdivenlerinin yanındaki küçük lojmanlarda kaldığını belirten Malaycı, otel çevresinde atlama bölgelerinin olmadığını ve yangın merdivenlerini bulamayanların camdan çarşaf sarkıttığını ifade etti. Elektriklerin kesilmesi durumunda ciddi risklerle karşı karşıya kalındığını söyleyen Malaycı, yangın merdivenlerinin olduğu bölgede personel lojmanlarının bulunduğunu ve çıkışın otelin çıkışı olmadığını vurguladı.

Merdivenleri Kullanmış Olsalardı Tehlikeyle Karşılaşırlardı

Erkut Malaycı, otelde yangın merdivenlerinin iç kısımda olduğunu ancak dışarıya çıkmadığını belirtti. Elektrikler kesildiğinde yangın merdivenlerinin bulunamayacağını ve dışarıya çıkmalarının mümkün olmadığını dile getiren Malaycı, yangın merdivenlerini kullanmaları durumunda alevlerle karşılaşacaklarını iddia etti.

Alarm Sisteminde Sorunlar Yaşanıyordu

Otelde alarm sistemi bulunduğunu ancak bu sistemin tütün içilmesi nedeniyle devreye girdiğini ifade eden Malaycı, misafirlerin içmesine rağmen alarmın çalışmadığını söyledi. Müşterilerin alarm sistemini ihmal ettiğini belirten Malaycı, yağmurlama sisteminin bulunmadığını da ekledi.

Otelde Yaklaşık 350 Kişi Bulunuyordu

Otelde 120 çalışan ve 230 müşteri olduğunu belirten Malaycı, yangın sırasında gececi aşçılar, kahvaltıcılar ve resepsiyonistler dâhil olmak üzere toplamda 5-6 personelin ayakta olduğunu söyledi. Otelde ortalama 350 kişinin bulunduğunu ifade eden Malaycı, Grand Kartal Otel’in yanında bulunan Kartal Otel’le aralarında bir rekabet olduğunu dile getirdi.

Ahşap Dekorasyon Çok Fazla

Malaycı, otelde ahşap dekorasyonun fazla olduğunu ve restoranın yenilendiğini ve tadilattan geçtiğini belirtti. Ayrıca, otel içerisindeki marketin ayrı bir kişi tarafından işletildiğini ve kafe ile kayak malzemeleri mağazasının başka kişiler tarafından kiralandığını sözlerine ekledi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir